Pagina's

vrijdag 5 november 2010

Wist jij dit al?

Jajaa, ein-de-lijk is het zo ver!
Hyves, het sociale netwerk is er weer een beetje op vooruit gegaan!!!

Je kunt nu maar liefs ACHT profielfoto's tegelijk hebben, die om de 3 seconde van elkaar wisselen.

Ja, dit klinkt echt cool.. maar...

Er zit wel een nadeel aan, je moet er namelijk goldmember voor zijn.

Hier een aantal extra voordelen van het goldmembership:

  • Statistieken en mystery guest:

    Check wie je profiel bezoekt, waar je bezoekers vandaan komen en waar ze naartoe doorklikken.
  • Smileys:

    Goldmembers krijgen meer dan 175 extra smileys.
  • Pimps:

    Pas je profiel volledig aan zoals jij het wil. En er staat geen reclame op je profiel.
  • Aanbiedingen:

    Iedere maand speciale acties en aanbiedingen, alleen voor Goldmembers.
  • Meer van meer:

    Extra ruimte voor foto's, video's en vrienden.

Kosten van het goldmembership

1 maand       €4,95
3 maanden   €9,95   (per maand €3,32)
6 maanden   €17,95 (per maand €2,99)
1 jaar            €29,95 (per maand €2,50)





2 opmerkingen:

  1. Haha ik heb geen hyves meer. Ik vind hyves echt een beetje over op dit moment! Ik ken ook bijna niemand meer in mijn vriendenkring die echt gebruikt maakt van zn hyves, dus dan is het ook niet zo leuk meer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat van die profielfoto wist ik nog niet even zoeken bij iemand die goldmember is naar het resultaat :P

    BeantwoordenVerwijderen