Pagina's

zondag 7 november 2010

Miss Sporty So Matte Perfect Stay - Foundation

Miss Sporty foundation
So Matte Perfect stay- 02 Medium

Foundation is over het algemeen een perfect dekmiddel voor een onzuivere huid. Iedereen heeft een andere huid, de één een hele lichte en de andere een donkere, of getint. Voor elke huidkleur is er wel een foundation te vinden..

Ik heb eigenlijk een beetje een 'standaart' huid, niet erg licht, maar ook niet getint. Vandaar dat ik heb gekozen voor de foundation met medium als kleur, nummer 02 in de miss sporty So Matte serie.

Beniewd geworden? Lees dan snel verder!



Verpakking
De verpakking laat je een ander beeld krijgen van de foundation, omdat het van een soort glimmend materiaal is gemaakt... terwijl de foundation een totaal andere kleur is.
Maar als je de verpakking ziet, springt 'ie wel tussen andere uit, door de kleur. De blauwe letters zijn ook erg goed gematcht.

De foundation
Ik heb al best veel foudations gebruikt, maar dit is toch wel 1 van de beste! De kleur is precies goed voor mijn huid, waardoor 't niet opvalt dat je foundation op hebt.. Terwijl wel bijna alle onzuiverheden weg zijn gewerkt.


Ik heb de foundation gekocht in de etos. De foundation is overal waar ze het merk Miss Sporty verkopen te koop.
Ben jij enthousiast geworden, maar heb je geen zin om naar de winkels te gaan, of ken je niet een winkel bij jou in de buurt met dit merk ? Neem dan een kijkje op: http://www.drogisterij.net/

De foundation kost €4,99 (ook via die site, allen dan komen er nog verzendkosten bij) en bevat 30 ml.

2 opmerkingen:

  1. supaaah geil :)
    OEH IEH OEH OEH AH AH TING TANG WALLA WALLA BENG BENG !!
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Suppperr,, ik heb hem gelijk gekocht en het helpt echt super goed.. allen een klein probleem als ik een hele dag naar scool moet dan is het na ong. 1uur weg dat vind ik wel jammer. Xx

    BeantwoordenVerwijderen