Pagina's

woensdag 3 november 2010

Hier is die dan, het eerste artikel !!

Miss Sporty Mascara's + oogpotlood Miss sporty



Deze mascara's en oogpotlood heb ik niet net nieuw aangeschaft, maar omdat ik met iets leuks me blog wilde openen ben ik tussen me makeup gaan zoeken naar producten die niet duur zijn, maar wel heel goed werken. Hiervoor heb ik de Miss sporty Studio Lash Instant volume mascara genomen, de Miss sporty Fabulous Lash Xtra Black mascara, en Miss sporty Mini-Me eye liner. De mascara's werken allebij echt super! Het effect is een bij allebij de mascara's een mooie rij wimpers, die geaccentueerd worden door de inkt zwarte kleur. Ze zijn allebij niet waterproof, maar als je na een regenbui aankomt op school.. veeg je het uitgelopen mascara zo weg met een klein beetje water. De mascara zelf op je wimpers blijft gewoon mooi zitten. Het oogpotlood werkt ook prima! Het smeert goed uit, en zit er aan het eind van de dag nogsteeds op. 




 

  Cijfers:

Miss sporty Studio Lash Instant volume             8,5
   Miss sporty Fabulous Lash Xtra Black                8,5    
Miss sporty Mini-Me eye liner                              8


Aan de cijfers te zien, ben ik dus erg tevreden met de mascara's en het oogpotlood, en raad ik 't iedereen aan!

Gekocht bij etos Rotterdam

2 opmerkingen: