Pagina's

donderdag 11 november 2010

NOTD - Nailpolish neon, HEMA #72


Ik heb al een aantal artikels geschreven, maar niet echt veel mensen komen mijn site bekijken! Een vriendin van mij, Danielle zij dat ik 't moest gaan proberen met nagellak!
Ik vind het leuk om over nagellak te schrijven, er zijn zoveel merken/soorten/kleuren, dus kunnen jullie binnenkort na deze review nog een review verwachten over een nagellakje!

Maar nu eerst de hema nailpolish- neon  #72!

De mini neon lakjes vielen me gelijk op. Het zijn ontzettend schattige kleine flesjes in felle en opvallende kleurtjes. Behalve de roze die ik heb gekocht, waren er ook nog een felle blauwe, groene, oranje en gele nagellakjes.




De nagellak zelf is goed smeerbaar en laat geen strepen achter! Wel had de nagellak iets dikker mogen zijn, want met 1 laagje is het niet dekkend genoeg! Ook is een minpuntje dat de nagellak er niet echt lang op blijf zitten!

Neee, dit nagellakje verdient niet allemaal negatieve punten! Het is echt een super kleur en je valt er mee op!

Kijk mee naar 't resultaat: 





De hema nailpolish- neon  #72 is tekoop in elke willekeurige HEMA, en je hebt 'm al voor maar liefs  €2 euro !

Als dat geen butgettopper is!!! ?

5 opmerkingen:

  1. dat is echt een leuke kleur!!

    xxxIlja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha,
    ik heb ook niet zo veel bezoekers hoor.
    www.strawberriess.weebly.com
    ik kan je eventueel wel promoten?
    ik heb ook nog wel een paar adresjes voor free stuff.
    om uit te testen =)
    good luck!
    x

    BeantwoordenVerwijderen